جناب بوم نقاشی

شعر طنز و نطنز - با آثاری از خودم و دیگر هیچ

جناب بوم نقاشی

شعر طنز و نطنز - با آثاری از خودم و دیگر هیچ

اینجا پره از دغل

این نوشته را برای اشراری که با ایجاد رعب و وحشت و ضرب و شتم مردم می خواستند به اهداف خود برسند نوشته ام:


به نام حق با سلام به احترام ملت
این نامه رو نوشتم برای عرض تسلیت
خدمت جهان آرا ، بابایی، صدر ، همت
و حضرت صاحب زمان (عج) ، تمام اهل جنت

کجایی جهان آرا، بعثی ها سر رسیدند
بمب دروغ و تهمت رو سرمون پاشیدند
ممد نبودی ببینی1،  به شهرت حمله کردند
مردم بی پناه و به خاک و خون کشیدند

خوشبحالت ندیدی،  ظلمی که مردم دیدند
هرکی لبش وا می شد، سرش رو می بریدند
خوشبحالت ندیدی وقتی بچه ات رو کشتند
اگر بودی می گفتی تاوانش و پس میدند

پرستوهامون ممد، بد جوری پر پر زدند
نمی دونی تو بهشت به کجا ها سر زدند؟
ندیدی که شکایت پیش امام (ره) بیارند؟
در خونه مولا (ع) نشنیدی که در زدند ؟

نشنیدی که به قنبر علی (ع) بگه دوباره
ذوالفقار رو بیارش علی (ع) باهاش کار داره
ندیدی که ابولفضل لباس رزم تن کنه ؟
مهدی صاحب زمان (عج) قصد ظهور نداره؟

به امام (ره) سر می زنی میگن که حالش بده
می گن که قلب امام (ره) بدجوری درد اومده
بگو شما غم نخور این ننگ رو پاک می کنیم
دست امام (ره) رو ببوس، دلم براش پر زده

ممد می بینی امشب عرش خدا می لرزه؟
می دونی که چی شده که کبریا می لرزه؟
نقل است از محمد (ص) صبر خدا سر می آد
هر وقت دل مادری می شکنه یا می لرزه

ممد، به همت بگو ، اسماتون رو دزدیند
به اسم باهنرها، رجایی ها و چمران مردم دروغ شنیدند
فقط مونده مصدق ، نمی دونی که دکتر
چه کرد که این همه سال از اسمش هم ترسیدند؟

اینجا پره از دغل، مخبرهای بی خبر
دکترهای جعلی و وکلای بی اثر
سمتهای بزرگ و آدمهای مختصر
جیب بر و دزد و قاتل، دروغگو و جادوگر

ممد کمین یادته کنار اون درخته
گفتی که جنگ راحته، این انتظار سخته
ممد بیست و پنج ساله منتظرم تو کمین
اونم تو این قرارگاه - یک نفره - یک تخته

از این کمین به ندرت کسی بیاد رد بشه
حال منو بپرسه حال خودش بد بشه
یه خط تو این مونیتور بالا و پائین می ره
منتظرم که این خط یه خط ممتد بشه

نوشتم تا بدونی، دنیا با ما نساخته
کاشکی منم می بردی، موندن تو اینجا سخته
آدرس پشت نامه: بهشت ، باغ ارم .
امضاء:
یه قطع نخاع ، که چشم به سقف دوخته


1. کویتی پور پس از آزادی خرمشهر نوحه زیبایی با مقطع :

ممد نبودی ببینی،

ساخت، درباره  این نوحه می توانید در اینجا اطلاعات مفیدی بیابید

رای جنون گاوی داره

خواننده محترم لطفا این کشف بزرگ پزشکی را با شعر و امثال هم اشتباه نگیرید

وقتیکه  من علم شدم

عالم شدم و آدم شدم

وارث جام جم شدم

مردم کشورم شدم

یک پیک خوش قدم شدم

تاج به سر و صنم شدم

ملت محترم  شدم

چی شد که متهم شدم؟

رای  جنون گاوی داره

رای دادم  اینجور شدم

جاسوس و مزدور شدم

کافه ای و کافر شدم

ناجور و جورواجور شدم

فاسد و فحشاگر شدم

بد جوری لخت و عور شدم

شدم کثیف و بی حیا

میت گور به گور شدم

رای  جنون گاوی داره

رای که دادم نا کس شدم

خاشاک وخار و خس شدم

زالو خونخوار شدم

پشه شدم مگس شدم

ایدزی  و معتاد شدم

قرطی بوالهوس شدم

خائن و زورگو شدم

بد دهن و نفس شدم

رای  جنون گاوی داره

رای که  دادم شدم بلا

رذل شدم  دور از شما

یکدفعه جاهلی شدم

قمه کشیدم همه جا

خون می ریزه از تو چشام

به من می گن ابی وبا

سنگ  می زنم به شیشه ها

آتش  کشم مغازه را

رای  جنون گاوی داره

رای که دادم هار شدم

اینجوری بیمار شدم

عین دراکولا شدم

خفاش خونخوار شدم

یکی یه زنجیر بیاره

 زنجیری انگار شدم

وقتشه زندونیم کنین

خیلی گنهکار شدم

رای  جنون گاوی داره

رای که دادم ملنگ شدم

لنگ شدم و کلنگ شدم

بوق شدم و بوق زنان

تو دستهای فرنگ  شدم

سبز بودم و سرخ شدم

یکدفعه رنگانگ شدم

بخل و حسد نشست رو من

حسود و چشم تنگ شدم

رای  جنون گاوی داره

دلم می خواد که خوب بشم

دوباره  محبوب بشم

ولی لیاقت ندارم

بهتره مضروب بشم

وقتی شرارت می کنم

خدا کنه سرکوب بشم

الهی با تیر و تفنگ

منقلب القلوب بشم

رای  جنون گاوی داره

حسابی بدنامی داره ، نادونی و خامی داره

رای دادن اعدامی داره